]>

Hulp bij bestelling

NOG AAN PASSEN OP NIEUWE SHOP

Bestellen bij i4-Muzique gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij ú bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

Stap 1 - Selecteer uw producten:
Met de knop in winkelmandje voegt u een product toe. Wilt u  meerdere  exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
Met de knop verder winkelen gaat u terug naar de winkel.
Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.

Stap 2 -  Voer uw adresgegevens in:
In het scherm Uw gegevens kunt u uw adresgegevens invullen. Deze
informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Volgende stap.

Stap 3 - Kies uw betaalmethode:
U kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.
iDEAL-internetbankieren
Vooruitbetalen per bank/giro
Betalen bij de postbode (rembours) (€10,00)

Stap 4    Bevestig uw bestelling:
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
Wilt u iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas uw bestelling aan.

Na uw bestelling bij i4-muzique wordt u via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden.

Orderbevestiging:
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 040 2982368

Betaalbevestiging:
Indien u heeft gekozen voor Vooruitbetaling ontvangt u na 1-3 werkdagen een bevesting van de ontvangst van uw betaling via e-mail.

Verzendbevestiging:
Zodra uw bestelling verstuurt, uiterlijk om 17:00 uur, ontvangt u een verzendbevestiging met TNT-pakketcode. Hiermee volgt u eenvoudig uw bestelling via de website van de TNT Post .

Annuleren of wijzigen:   
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 040 2982368

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.



BOVEN €50 GRATIS VERZONDEN

3 JAAR GARANTIE

14 DAGEN BEDENKTIJD

BETAAL ACHTERAF