]>

Retour & Klacht procedure

Heeft u een vraag of klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: (uw gegevens invullen)
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Uw product(en) retour sturen

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

 

 

 

Indien een product defect bij u aankomt, of binnen de door de fabrikant vastgestelde garantie periode defect raakt, kunt u het product naar ons retour sturen.

Spelregels RMA:

  • neem, voordat u ons iets ter RMA aanbiedt, contact met ons op
  • Op bekabeling zit geen garantie, DOA binnen 5 werkdagen melden.
  • vul volledig het RMA formulier in (dit kunt u HIER downloaden)
  • voeg het volledig ingevulde formulier en een kopie van de aankoop bon in de doos
  • stuur het volledige product terug, dus inclusief adapter, software, kabels ed
  • stuur de producten in een omdoos terug, plak nooit verzendstickers op de originele doos
  • het terugsturen van een product is voor rekening van de klant
  • indien een product niet defect blijkt te zijn, kunnen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden
  • producten worden niet zomaar omgeruild, maar ter reparatie bij de fabrikant aangeboden
  • het niet bijvoegen van het RMA formulier en de factuur zal de RMA aanvraag vertragen

Let op! Wanneer bij het testen van uw product blijkt dat deze volledige naar behoren werkt, zal €35,- onderzoekskosten, exclusief eventuele verzendkosten, in rekening gebracht worden.

U kunt kunt het product retour sturen naar:


tKEYMUSIC Eindhoven
Generaal Bothastraat 3
5642 NJ Eindhoven
Tel. 040-2815996

BOVEN €50 GRATIS VERZONDEN

3 JAAR GARANTIE

14 DAGEN BEDENKTIJD

BETAAL ACHTERAF